marți, 15 iunie 2010

O nouă zi!

1. Dumnezeu spune: - Astazi, Ma voi ingriji de toate problemele tale. Te rog, aminteste-ti ca n-am nevoie de ajutorul tau!
2. Daca cel rau se intampla sa-ti trimita o situatie in care sa nu te poti descurca, nu fi ispitit s-o rezolvi tu insuti. Schimba-I adresa si trimite-o la randul tau in cutia de scrisori a Domnului Isus!
3. Odata ce ai pus problema in cutia Domnului, nu te mai gandi la ea si nu fi ispitit s-o iei inapoi. Gandindu-te sau impovarandu-te cu ea, nu-ti va aduce nici o rezolvare!
4. Daca este o situatie pe care esti capabil s-o rezolvi, te rog consulta-Ma in rugaciune ca sa fi sigur ca ai gasit rezolvarea potrivita!
5. Pentru ca Eu nu dorm nici nu atipesc nu este nevoie ca tu sa nu dormi noaptea. Odihneste-te copilul Meu. Daca ai nevoie sa Ma contactezi, Eu ma aflu doar la distanta de-o rugaciune.
Dandu-mi Mie problema ta, toate lucrurile vor fi bune si vei putea merge mai departe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu