joi, 6 ianuarie 2011

Ultima zi...

Daca as sti ca azi este ultima zi din viata , m-as trezii dimineata devreme ca sa vorbesc si mai mult cu Tine, ca sa facem planuri pentru cand vom petreceVescnicia impreuna... Si tot nu ar fi deajuns!

Daca as sti ca azi este ultima data cand pot sa-ti admir creatia , m-as trezizi devreme ca sa-ti vad ,pentru ultima data zambetul atunci cand intinzi rasaritul intr-un colorit ce-mi ia glasul si ma face sa Te laud fara cuvinte!

Daca as sti ca astazi este ultima zi ingaduita mie pe pamant cu creatia Ta,as alerga sa le spun tuturor ca in curand ma voi linisti in bratele Creatorului meu... si le-as spune cat de bucuros sunt.

Daca as sti ca astazi imi traiesc ultima suflare in trup, asi incerca sa cuprind tot ce ai creat in inima mea si sa ma satur, atat cat mai pot, de Cuvantul Tau .pentru ca in cer voi fi cu tine si nu va ma trebui sa-L citesc fiindca insusi Cuvantul imi va vorbi tainic.

Daca as sti ca astazi este ultima mea zi in acest vas de lut, m-as ruga mai arzator pentru dragi mei care raman aici, incredintandu-i cu viata si sufletul lor in mana Ta , Parinte.

Daca as stii\ ca astazi este ultima mea zi de viata Ti-as cere iertare pentru fiacare data cand avut posibilitatea sa spun semenului meu despre tine... si nu am facut-o, spre rusinea mea.

Daca astazi ar fi ultima mea zi din viatza asi vrea sa strig de bucurie ca plec la tine !!! si sa plang de mila celor ce te resping inca... Sa plang ca inca isi impietresc inimile cand Tu le vorbesti.

Daca as sti ca azi este ultima zi din viata mea, as vrea sa fiu mai atent la nevoile creaturilor Tale , ale semenilor mei... si tot nu ar fi deajuns! Si totusi, daca astazi ar fi ultima zi din viata mea as cauta sa ma apropii mai mult de Tine, cu tot ce sunt inima , suflet, minte si trup.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu